tirsdag 14. januar 2014

HEKLA JULEGÅVER


Berre eit kjapt blikk på nokre av julegåvene eg laga i haust.


Artig å lage, og artig å motta visstnok... ; )


Huer, pulsvarmerar, skjerf og tøfler...i år prøvde eg litt forskjellig.


For dei som har fulgt meg ei stund...så veit dokke at eg absolutt ikkje er nåken ekspert på hekling, men syns det er kjekt å gjere eit forsøk. 


Mamma, svigerinner, niese, søskenbarn, tante og venninner var alle mottakarar....


Har fått nåken hint frå andre som gjerne kunne tenkt seg, og det er jo alltid like kjekt! =)


Med resten av bilda vil eg nytte anledninga til å ønske dokke eit Godt Nyttår!

No er vi igang! ; D





-BENTE-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...