søndag 6. oktober 2013

NEW YOKKE NEW YOKKE! (NYTT KAPITTEL - DEL 2 - SOVEROM)



ZAAAALAAANDOOOOO!

Jupp, eg har gått til innkjøp av nytt sengetøy. Eg har sett for meg eit New York - tema på soverommet, så då fann eg dette vendbare sengesettet på nett. Eg syns sjølvsagt det er skikkelig stilig. ; ) Ellers har rommet fått NY - gardiner, ei NY - klokke og det skal invisterast i bilder frå The Green Apple etterkvart.


Det som var eit absolutt MUST og den største invisteringa var ei ny seng. Det å velge ei seng, kor ein skal tilbringe 1/3 av livet sitt, er ikkje ei oppgåve eg tar lett på. Det kom nåken rare blikk min veg der eg prøvelåg sengane i butikken. Men med ein såpass stor utgift, var det viktig for meg å velge rett.

Eg enda på ei kontinentalseng med ramme... for let`s face it... eg Gidder ikkje vaske under senga om eg ikkje absolutt må! ; )
Wonderland si Piano vart sjølvsagt montert av undertegna sjølv! Man treng da vel ikke en mann til slikt? :D

Eg kan med handa på hjertet seie at eg ikkje kan huske kortid eg sist sov så godt!
:D

Det er rett og slett sånn at ein gledar seg til å krype til køys....

See you in Wonderland!

- BENTE -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...