fredag 2. november 2012

Bloggtreff Stavanger

Okei, så ting går ikkje alltid etter planen... Hadde tenkt å vere veldig aktiv blogger den siste mnd, men i staden for vart det total tysnad frå min kant. Sånn går det når kroppen vil nåke anna enn å lyde hjernen.

Men no er eg innlosjert i Stavanger, og er KJEMPEKLAR for å sosialisere meg ilag med 46 andre interiørbloggarar gjennom heile helga! "Førjulskos" arrangert av Fabelaktige Maia pluss pluss blir mitt første bloggtreff, og forventningane er store! : D

Første gong eg brukar appen til blogger for å lage dette innlegget, så spent på layouten!
Eg ønsker dokke alle ei god helg, og spesielt til mine medbloggarar som eg får æra av å møte i helga!
- BENTE -


3 kommentarer:

  1. Dette blir mitt første bloggtreff også :)
    Gleder meg ;-)
    Sees ;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg:-) Så koselig å treffe deg! Det var et kjekt treff. Og du så mye fint vi kom hjem med.
    Jeg så du hadde lagt deg til som følger hos meg:-) Jeg har nå gjort det samme hos deg.

    Nå har jeg beundret den vakre pakken som du laget til dåpsbarnet. Jeg tror ikke jeg hadde hatt hjerte til å åpne den:-) Vet at du har lagt mye arbeid i dette - og med vond hånd og allslags! Godt gjort.
    Nei, tilbake til arbeid igjen, tok meg bare noen minutter..:-)

    Ønsker deg en fortsatt fin høst.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Koselig å lese et innlegg fra deg igjen!
    Kos deg og følg hjertet!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...