fredag 10. august 2012

Dåpskort Bootie


Mitt skjønne søskenbarn, Johannes, skal døypast om 2 veker. Eg har i den anledning laga eit kort. Det er ein liten sko, eller bootie, som eg har merka opp på blå kartong, klipt ut og dekorert etter beste evne. Ikkje heilt perfekt, som dokke ser, men det beste eg fekk til med det utstyret eg har. Men ikkje så aller verst for første forsøk, hæ? Eg skal til slutt skrive på det under sålen, og muligens feste på ei blå silkesløyfe.

Eg har i tillegg laga dåpsgåva, og den kan du sjå her.

( No kan eg slappe LITT meir av før operasjonen på onsdag. )
God helg!

- BENTE -

2 kommentarer:

  1. Åh - så fint! Er så imponert! :-)
    Ønsker deg en deilig og avslappende helg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei. =)

      Njaaa...eg ser no ein del feil og manglar, eg då, men kjekt var det. =)

      Kor avslappa helg det vert er vel usikkert, men eg skal nok klare å kose meg uansett. =)

      God helg til deg òg! =)

      Klem Bente

      Slett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...