tirsdag 26. juni 2012

For mange prosjekt, altfor lita tid....



Neidå, eg har ikkje slutta å blogge!
Det har skjedd så veldig mykje i det siste at eg ikkje har funne tid til blogging.
Eg skal ta ein grundig oppvask med meg sjølv, og få ut alle dei ferdige prosjekta mine, men det MÅ dessverre vente til neste veke...
Eg vender snuten sørover i morra og blir der til mandag.

Eg takkar alle dei som alikevel er innom meg sjølv om det har vore stille!!

Eg kjem straks tilbake!

Ha ei god veke! 
:D

-BENTE-

8 kommentarer:

  1. Synes du skal tenke på det du har å gjøre, verken bloggen eller vi som leser den blir borte. :-) Ønsker deg en riktig fin uke på tur!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marianne! =)

      Ja, no skal eg prøve å bli litt flinkare å blogge mine prosjekt!
      Men problemet er som sagt for mange ballar i lufta på ein gong...
      Eg skal straks på ferie i 3 veker, men håpar at etter første veka er unnagjort, vil Fredrikstad gje meg 2 veker med inspirasjon samt avslapping! =)

      Eg har eit prosjekt som kjem ut på bloggen i morra, ein liten DIY-prosjekt, må berre tørke først! =)

      (Veka mi var faktisk veldig morsom!)

      Klem Bente

      Slett
  2. Sånn er det noen ganger :)

    Fin tirsdagsmorgen, vakre!
    stor klem fra en maia som unner seg 10 min blogg før jeg gyver løs på jobb.
    Smil!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maia!

      Ja, det er godt å vete at andre bloggarar har ein liten slow-motion periode dei òg! =)

      Men eg er straks tilbake! =)

      Klem Bente

      Slett
  3. Kjenner meg godt igjen der ja. Lenge siden jeg har vært innom deg. Jeg har forresten flyttet siden sist. Hvis du vil oppdatere bloggrollen så er jeg (tidligere Vallerskogen) nå å finne på www.renelinjer.com God helg og klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Sånn! =)
      Då har eg oppdatert bloggrullen min med rett addresse. =)

      Tusen takk for turen innom, og god helg til deg òg!

      Bente

      Slett
  4. Det er nok flere enn deg som er litt lite tilstede på bloggen for tiden, sommeren er en travel tid. Likte så godt den heimelaga sjarmøren din litt lenger ned her - han var virkelig helskjønn!!

    SvarSlett
  5. Nyt sommeren videre og kos deg.
    Her på Nesåsen har det regnet og regnet og regnet.
    Idag skal jeg og Nala bare slappe av og kose oss inne, det tar på med ferie, vi har fartet hit og dit og jeg har i grunn aldri hatt så mye å gjøre som nå *fnis*

    Fin fredag til deg, vakre!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...