tirsdag 22. mai 2012

Middag for èn i stil? :D

Når House of BO-mannen kun jobbar natt vert det av og til nødvendig med middag for kun meg.
Men lar denne madammen seg affisere av slikt og kun slenger inn ein Grandiosa i ovnen?
Jo...okei, det skjer faktisk, men ikkje alltid...! He he!

Men i dag hadde eg lyst på grilla kylling som eg marinerte i går, så då slengte eg kòl på grillen og satte igang!
(Eg grilla eit par ekstra som eg sender med sambuaren på jobb.)

Så dekka eg på ute på min vesle veranda med dekkebrikke, t-lys, stetteglas og fine serviettar.
Skal ikkje så mykje til for å sette litt ekstra piff på det. Og maten smakar absolutt bedre når augene òg får nåke føde. :D

Så var det klart for middag for 1 i stil!
(Litt stil i allefall, he he!)
Bon Appetit!
:)

6 kommentarer:

  1. Jeg er herved imponert! :) Heldigvis har jeg to små pirater å ordne mat til dersom samboeren er borte, ellers tror jeg middagene ville blitt bedrøvelige.. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. He he!

      Ja, godt eg kan imponere nåken! =)

      Den kyllingen vart kjempegod! Eg kjøpte ein marineringspose, ny type, kor ziplockposen er stor nok til å legge kyllingen ned i for marinering. =) BBQ vart det dinne gongen! =)

      Slett
  2. Fantastisk - god mat må man ha selv om man må spise den alene!
    Ser veldig godt ut, og regner med at du koste deg veldig!
    Ønsker deg en fin sommerdag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, eg storkoste meg faktisk! =)
      Men eg skulle nok uansett helst hatt selskap. Men utruleg kor mykje bedre eit måltid blir når ein gjer litt ekstra stas på det! =)

      Her er det nok ein dag med strålande veir, og no skal den nytast til det fulle! =)

      Ha ein flott dag, Marianne! =)

      Slett
  3. Koselig at du ordner slik flott festmiddag til deg selv, når sambo er borte:)
    Jeg bruker å å gjøre det. Tror en venninne av meg fikk lettere sjokk hun kom på besøk, og jeg satt aleina å spiste biff, fløtegratinerte poteter, brokkoli og med rødvin til -en helt vanlig ettermiddag;) syns jeg fortjente litt ekstra siden sambo var borte.
    Foresten så har du en flott blogg.
    -AnKa

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jøss, der vart eg litt imponert gitt! Fløtegrattis og greier! WOW! =)
      Hørtes heilt fortreffeleg ut! Trur eg muligens skal ha det i morra. =)

      No skal eg ut ein tur, og seinare i kveld skal eg på besøk til ei flotte dame, Sissel, som vartar opp med mat og godt selskap i kveld! =)

      Så kjekt du lika bloggen min! Varmar godt når nåken syns det! =)

      Ha ein topp dag, Anka! =)

      Slett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...