tirsdag 15. mai 2012

Dei(g)lig syn? : D

Det har no vore passeleg  dårleg veir her (og i allefall ikkje nåke veir å vere ute i) og ka skal ein då finne på for å få tida til å gå? 
Vel, sia bøndene aksjonerar og tømmer butikkhyllene for brød, fann eg det best å sette ein deig.
Eg satte deig til 3 brød, og satte meg så i sofaen for å holde på med prosjekt "hekling" (som for øvrig kjem i eit seinare innlegg.) og slappa rett og slett litt av. Når eg etter ein times tid skulle eit anna ærend på kjøkkenet var det dette som møtte meg! 
Eg måtte berre le!
Når eg hadde fått tatt bilder, og rydda opp, forma eg brøda og lot dei etterheve oppå steikeovnen. DOG;
denne gongen fulgte eg faktisk med på prosessen! =) 

Dei heva seg fint, og når dei nærma seg velte-utav-forma-si-stadiet satte eg dei inn i ovnen og nøyt dufta av nysteikt brød i over 40 min. 
Eg syns no resultatet vart bedre enn det først såg ut til å bli!
=)

Så no er kveldsen inntatt og ei temmeleg mett Bente sitte henslengt i sofaen og skal straks fortsette på prosjektet "hekling"!
Ein strålande midtveke til dokke alle! 

8 kommentarer:

  1. Hehe..takk til bøndene som gjer at vi har hatt herleg nybakabrødlukt i huset idag vi og:)
    Lykke til med prosjekt hekling. Eg har fortsatt ikkje heilt teken på det. Har så lyst å hekle lapper til teppe..men kunnskapane mangler..
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bjørg!

      Grunna store pc problem og sjukdom har det vore stilt frå denne kanten dessverre, men her kjem svar, dog litt seint! =)

      Eg baka brød temmeleg ofte faktisk. Er jo ganske enkelt, i allefall viss ein brukar desse ferdigpakkane med mjøl. Ein pakke gjev 2 brød, og då er det ofte billegare med ein sånn pakke enn med 2 brød på butikken. I tillegg smakar jo nysteikt brød som regel best. =)

      Helkling er egentleg såre enkelt!
      Eg har KUN hekla ein gong før i heile mitt lit, og det var ein poncho som eg brukar den dag i dag. Stort prosjekt, ja, (og det er typisk meg å starte på avanserte ting eg egentleg burde holdt meg langt unna) men absolutt overkommeleg! Mamma var min læremester den gongen med ponchoen, men no berre kjøpte eg meg ei oppskriftsbok, tråd og heklenål og satte i gang. Dei fleste oppskriftsbøkene har klare beskrivelsar og illustrasjonar av alle maskene du måtte komme over i boka. Og når eg så stod fast leita eg berre etter videoar på YouTube.
      I tillegg har eg jo mamma eg kan ty til når eg står BOM fast! =)

      Eg ville berre ha hoppa i det, Bjørg! =)

      Klem Bente

      Slett
  2. He he - ikke noe problemer med å lage god brøddeig, nei... :-)
    Ser herlig ut, og kan kjenne lukta av nystekt brød - mamma pleide å bake selv. (Det gjør hun forresten enda i en alder av 82)...
    Gleder meg til å se hva du tryller frem med heklenåla!
    Ønsker deg en god onsdag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Marianne!

      Så flott at mor di endå holder på! =)
      Eg elskar lukta av nysteikt brød, men ken gjer vel ikkje det? =)

      Når det kjem til heklinga, så begynne eg å lure på om eg har gapa over for mykje... Det heile starta som eit lite prosjekt, men etterkvart så blir det berre større og større!! HJELP! =)

      Trur eg må ta meg ein tur inni tenkeboksen og finne ut av korleis sluttresultatet skal bli, ein gong for alle... =)

      Klem til deg! =)

      Slett
  3. Så flink du er til å bake :)

    Ønsker deg en fin 17. mai! Koos deg og nyt morgendagen. Her har jeg en pause i pakkinga, for manchester kaller!

    klemmer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Maia!

      Ja, jøss, eg er reine bakermesteren!
      Var temmeleg slitsomt å opne pakken med mjøl, helle det over i bakemaskina, tilsette vatn og gjær, og la maskina elte det sammen før eg delte deigen i 2 og hadde oppi to former...heilt utslitt! :P

      He he, nei ingen bakermester her i gården sånn som du er med dine cupcakes!!

      MEN deilig med nybaka brød! =)

      Klem frå meg!

      Slett
  4. Nydelig deig-bilde!!! :):):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! =)

      Ja, deiglig! :D

      Var ikkje like deilig å rydde opp igjen, men brøda vart kjempegode! =)

      Slett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...