onsdag 7. mars 2012

NIB : "Here I am - this is me"

Svart tapet på fokusveggen der både bokshylle og tv har fått sin plass.

Tid for NIB sin mars utfordring! =)

Her er damenes utfordring den her gongen: 

"Here I am - this is me...

...there's nowhere else on earth i'd rather be! Husker dere Bryan Adams` sang fra hur lenge som helst siden? Denne måneden utfordrer vi deg til å vise hvem DU er! Altså, ikke med selvportrett, men med et personlig interiør som virkelig er deg. Som gir deg godfølelsen når du kommer litt sliten og trøtt hjem fra jobb, eller gladfølelsen når du har hatt sovmorron søndag morgen og står opp til strålende sol i mars. 
Er du med? 
Vi håper det!"


Eg er glad i svart, brunt og grått, og brukar det gjerne som hovedfarge, og ikkje som ein liten klatt her og der. Eg har hatt ein tendens til å lysne det heile opp med enten lys grå, kvit eller lilla.




Lysfat er eit absolutt kjenneteikn på min stil.


No når våren er like om hjørnet har fatet fått eit sommerleg preg


 Eg tenkte over det med å ikkje ha levande lys med på bildet....men fann ut at det som får meg til å smile og slappe av når eg kjem trøtt og sliten heimatte er NETTOPP å tenne opp det eg har av lys! Og det har alltid kjenneteikna min interiørstil.

 Levande lys overalt! 









Vel....det her er i allefall mitt vesle bidrag til denne månadens konkurranse.
=) 

6 kommentarer:

  1. Lekkert og spennende med så mørke farger!
    Lykke til i utfordringen!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Marianne! =)

      Det virks som dei fleste bloggerane lena mot det lyse og pastellar, og ingenting galt med det, men eg har liksom aldri fulgt strømmen.... =)

      Å ha tv-en på så mørk bakgrunn som den svarte tapeten er verkeleg ein fordel. Alt på tv-en blir framheva og gjev ein fin sjåaropplevelse. =)

      Forutenom det så syns eg at det er stilig! =)

      Eg har lysegrå veggar ellers, så det er ikkje på langt nær så tungt inne som mange kanskje vil tru...

      Tusen takk for lykkeønskningar og flotte kommentar, Marianne!

      Du er ALLTID velkommen innom!

      Hilsen Bente

      Slett
  2. Fint bidrag
    Ønsker deg ei fin ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tonje! =)

      Hyggeleg at du syns bidraget mitt til NIB er fint. =)

      Er klar over at mitt bidrag muligens skill seg ut litt frå dei andre bidraga, men heldigvis er det plass til oss alle. =)

      Ha ei toppers ny veke, du òg!

      Hilsen Bente

      Slett
  3. Kjempefine bilder! Syns det er veldig stilig med svart, og du har fått det til så bra :) God helg!

    SvarSlett
  4. Heisann! =)

    Tusen takk for fine ord på bloggen min!
    Eg ser du har eit LITT større prosjekt på gong enn meg, men eg kjenne meg alikevel igjen. :) La meg til som følger, og ser fram til å følge deg vidare i din renovering. =)

    Tusen takk for titten,god helg og velkommen igjen! =)

    Hilsen Bente

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...