mandag 14. november 2011

Supermagneter!


Når eg var innom Formina pepperkakeformer Sverige sin nettbutikk
kom eg over nåken magneter som dei skrytte slik av:


"Sterke magneter

Disse utrolig sterke, små neodymmagnetene har mange
 fordeler i forhold til vanlige, svarte ferrittmagneter:

En enda mindre magnetklarer
-en hengende tyngde på mer enn 1 kg.

-å holde 10 A4 ark på plass (på f.eks. kjøleskap eller magnettavla.) 


Dessuten
-små, flotte, diskret"
-svartner ikke overflaten de sitter på
- magnetens styrke gjør det mulig å utføre mange morsomme leker/triks/eksperimenter."


Eg var no litt skeptisk, men bestemte meg for å bestille den minste pakken på 20 stk á 48,- SEK.
Når eg såg bilde (som her vist oppe til høgre) rekna eg med at det representerte magnetane i eit forminska format...




MEN, den gong ei! Eg lo hardt og lenge når eg såg den faktiske størrelsen som dukka opp i ein konvolutt!


Men eg må innrømme at eg vart mektig imponert av styrken i dissa små rakkarane!



Til venstre ser du at eg klara å løfte ei lanterne me magnetane! Eg bruka her ein rull, men kun for å få illustrere at eg løftar den. Får samme resultatet av 1 magnet. Heilt fantastisk! =)


Òg husk at alle
kommentarar blir satt umåteleg pris på!
=)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...