mandag 14. mars 2011

The wonderfull "Underfull"

Veit at det ikkje er den mest oppdaterte nyheten men dette er eit fantastisk produkt eg inderleg håpar kjem i produksjon ein gong! Prototypen laga i 2009.



Så genialt at eg ikkje skjønnar koffer det ikkje er oppfunnen før! =)

Sjå videoen under og fortell meg ka DU syns:


(Dette innlegget er godkjent av Kristine Bjaadal)


Stikk innom sida til Kristine Bjaadal og sjekk ut Underskog Fabricks òg:
Kristine Bjaadal`s nettside

=)

Òg husk at alle kommentarar blir satt umåteleg pris på!

2 kommentarer:

  1. Finfint, men du har fortsatt rødvinsflekk på duken.... Må en tømme ut resten av flaska og få lik farge på heile duken?

    SvarSlett
  2. Godt spørsmål, Anita! =)

    Eg kan kun referere til det Kristine Bjaadal opplyse på sine nettsider;

    "Some stains, like red wine, are hard to clean and might leave vague colour traces after washing. But since these traces will be formed as figures, the tablecloth will not look stained. The figures will form a pale, shadowy pattern that will grow as the tablecloth is being used and spilled on over time."

    Utover det får eg vel oppfordre til å søle gin&tonic i staden. =)

    Takkar for innlegget og håpar du fikk svaret du søkte. =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...